23 Nisan 2009 Perşembe

Başlangıç

Merhaba,

İnsan olmanın güzel bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Bu kocaman evren okyanusunda bir ağaç, bir kedi, bir kuş ya da bir balık olabilirdik belki, ama insan olduk. Bunun sonsuzluk kadar büyük bir anlamı var. Düşünmek , hayatlarımızı yorumlamak, sorular sormak çok önemli. Ben sonsuzlukta yaşayan ve ışığımın sönmemesi için uğraşan hiç'lerden biriyim. Burada sizlerle ışığımı paylaşmak gücüme güç katmak istiyorum. Nereye kadar gider bilmiyorum ama her şeyde olduğu gibi başlamak , adım atmak çok önemlidir. İnşallah hayırlı olur. Bu sonsuzluk evrenine bir damla katkıda bulunabilsem ne mutlu bana.

Hatırlatmak isterim ki bu benim kendi dünyam. Yaşam tecrübem, okuduklarım, düşündüklerim, gözlemlediklerimle oluşmuş bir dünya. Katılabilir veya katılmayabilirsiniz. Kimseden hiç bir talebim, beklentim yok. İstediğim tek şey üzerimden bir enerji akışına izin vermek. Bu enerji akışı ile hayatımı anlamlandırmak istiyorum. Kimbilir belki birilerine ilham verip ,kendi hayat yolculuklarının daha güzel hale gelmesine de katkı sağlamış olurum, o zaman ne mutlu bana. Nihayetinde herkesin iyiliğini ve mutluluğunu diliyorum.

Saygılarımla,
Deniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder